Dark romance

Κρησφύγετο {Devil’s night 2} – Penelope Douglas

ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ

Μπανκς:
Θαμμένο στις σκιές αυτής της πόλης, υπάρχει ένα παράξενο ξενοδοχείο. Άδειο, ξεχασμένο και σκοτεινό, στέκει εγκαταλελειμμένο, η ίδια του η ύπαρξη τυλίγεται με ένα μυστήριο.
Αλλά νομίζεις ότι είναι αληθινή η ιστορία για τον δωδέκατο όροφο, έτσι δεν είναι, Κάι Μόρι; Η ιστορία για τον σκοτεινό επισκέπτη που ποτέ δεν έρχεται και ποτέ δεν φεύγει.
Νομίζεις ότι μπορώ να σε βοηθήσω να βρεις το κρησφύγετό του, ε; Εσύ κι οι φίλοι σου μπορείτε να προσπαθήσετε να με τρομάξετε.
Δεν θα συμβεί. Ποτέ δεν θα τον προδώσω. Κάντε λίγη υπομονή. Τη Νύχτα του Διαβόλου, ο θηρευτής θα γίνει θήραμα.

Κάι:
Μικρή, δεν έχεις ιδέα τι ψάχνω. Δεν έχεις ιδέα τι αναγκάστηκα να γίνω για να επιβιώσω μέσα στη φυλακή για ένα έγκλημα που ευχαρίστως θα έκανα πάλι.
Κανείς δεν ξέρει πλέον ποιος είμαι. Θέλω αυτό το ξενοδοχείο, θέλω να βρω τον μυστηριώδη επισκέπτη, θέλω όλο αυτό να τελειώσει.
Θέλω τη ζωή μου πίσω. Αλλά όσο περισσότερο είμαι κοντά σου τόσο συνειδητοποιώ ότι ο νέος εαυτός μου είναι ακριβώς αυτό που ήταν γραφτό να γίνω.
Τέλειωνε, λοιπόν. Το σπίτι μου είναι στον λόφο. Μπορείς να μπεις από άπειρες μεριές, αλλά δεν μπορείς να βγεις από καμία. Έχω δει το κρησφύγετό σου, ήρθε η ώρα να δεις το δικό μου.

Στο Κρησφύγετο, η ιστορία μας συνεχίζεται ακριβώς από εκεί που τελείωσε το πρώτο βιβλίο, Διεφθαρμένος. Μου άρεσε πολύ περισσότερο από το πρώτο γιατί πέρα από το ερωτικό κομμάτι που εδώ το λάτρεψα, το ζευγάρι ήταν τέλειο, είχε τρομερό ενδιαφέρον, δράση, αγωνία, ανατροπές και πολλές αποκαλύψεις. Ήταν το απόλυτο page turner και γι’ αυτό το διάβασα μέσα σε λίγες ώρες!

Ο Κάι είναι ο αγαπημένος μου. Τον είχα συμπαθήσει περισσότερο από όλους από το πρώτο κιόλας βιβλίο και ήμουν πολύ ενθουσιασμένη να διαβάσω την ιστορία του. Τον μαθαίνουμε καλύτερα αφού η συγγραφέας είχε φτιάξει ένα μυστήριο γύρω του στο πρώτο βιβλίο. Η Μπανκς, απλά φοβερή, ευαίσθητη αλλά και δυναμική, την συμπάθησα από την αρχή και η χημεία τους ήταν εκρηκτική. Μου άρεσαν πολύ και σαν χαρακτήρες ξεχωριστά αλλά και σαν ζευγάρι, είχαν φοβερές σκηνές και διαλόγους.

Κάτι που λάτρεψα επίσης, είναι ότι δεν επικεντρώνεται μόνο στο ζευγάρι, έχουμε σκηνές και με τους υπόλοιπους ήρωες και γενικά οι εξελίξεις στο συγκεκριμένο βιβλίο είναι καταιγιστικές.

Τέλος, όπως και στο προηγούμενο, έτσι και εδώ, έχουμε δύο οπτικές που εναλλάσσονται, του Κάι και της Μπάνκς που τους γνωρίζουμε αρκετά καλά και μέσω flashbacks μαθαίνουμε για την γνωριμία τους στη Νύχτα του Διαβόλου, έξι χρόνια πριν.

Απλά υπέροχο!! Ανυπομονώ για το επόμενο με πρωταγωνιστή τον Ντέιμον..

*Το βιβλίο προτείνεται για ηλικίες άνω των 18 και καλό θα ήταν να ψάξετε και τα trigger warnings πρώτα.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Rating: 4.5 out of 5.

Εκδόσεις Elxis elxisbooks

Θα βρείτε το βιβλίο ΕΔΩ

Σχολιάστε